LOVEABLE QUIRKY PEEPS

11/7/11

SHOOTING DUCKS, STEPPING ON FROGS AND.....

*TOOTING*

 

Ok, if you've already figured out what this post is about, and you're appalled, grossed out or just plain humorless....  that's ok. You're at the right blog,  just the wrong time. Have a nice day, see ya on the next post. And please, go find something to giggle about...If you're still here, and I know who will be :) put down any cupasumpthin or you'll ruin the computer, and anything paper close by. Ok, back to the silliness..

Not long ago, LULU posted this


I LMAO for a good 10 minutes. Then I asked this question....

WHAT MAKES FARTS FUNNY?

I mean, really...why are you laughing right now? Is it the sound? Can't possibly be the aroma.....

Have you ever stepped on a frog around someone else? Maybe you're so embarassed you have to laugh. But what about when someone else toots that horn?


How would you react to even a fake frog stepper?



See, you're laughing so hard now your belly's jiggling and your sides hurt :) Then again, I realize not everyone laughs....



So now you tell me...

WHAT MAKES PASSING GAS SO DANG FUNNY ?

BTW, you did notice that I didn't use the word fart. Not once....

mwahahahaaaa

Carry On :)
******************************************

7 comments:

Pearl said...

Too dam funny! You have made me miss about a third of my television show! Thanks a lot :)

Ruth P. said...

Hi Vicki, glad all is well in your world, and you are getting to meet all kinds of bloggers! How fun! I'm still sorry it didn't work out on Columbus Day weekend....
Carry on.... ;-)

Busy Bee Suz said...

I cry when people fart too. I am such a baby. ;)
I love it when Cocoa farts, then looks around like someone did it TO her.

ps. girls don't fart. At least, this girl doesn't fart. My kids nor my husband have ever heard me fart, I have convinced them that I don't fart. COach says I will blow up one day from holding them in.
and that's ok.
LOL.

Jann Olson said...

Too funny! Farting is such a gas! lol, couldn't resist. My hubby says it's a bear growling in the woods. Growing up we couldn't say fart. My mom was so easy going, but she hated that word. We said boopter. Isn't that so funny? My hubby never farts in front of my kids. Saves them all for me. Isn't he nice? Therefore, my kids think only mom farts. Should have recorded all those farts that he so thoughtfully saved for his dear wife.

Dazee Dreamer said...

No fair. I shot snot out of my nose I was laughing so hard during the cagney and lacey video. Damn you.

Colleen - the AmAzINg Mrs. B said...

Mr B was in the men's room at work when someone let out a big one..from another stall, he heard "I recognize that voice!Is that you, a**hole?"..dead silence..the boistrous laughter by all..yep, it's funny..when it's someone else!

PⒿ @ $ € € ₦$ ₣®0₥... said...

Cute post, Jake! Merlin's granddaughter has learned that she can make farts happen....and she thinks the power to toot her own horn is the best thing!